„KULTURA to ONA tak jak ACCIONA i jej INWESTYCJE” - pod takim hasłem ACCIONA dołączyła do znamienitego grona partnerów 49. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni. Wielkie święto kina, znane również pod nazwą Gdynia Film Festival, to jedno z najstarszych i najważniejszych wydarzeń tego typu organizowanych w tej części Europy. W tym roku festiwal miał miejsce od 23 do 28 września br. w trzech miejscach - Teatrze Muzycznym im. Danuty Baduszkowej, Gdyńskim Centrum Filmowym oraz w Kinie Helios przy Centrum Handlowym Riviera, gromadząc ponad 60 tysięcy widzów, którzy uczestniczyli w blisko 400 pokazach filmowych. Na festiwalu w Gdyni zaprezentowano zarówno rodzime, polskie produkcje, jak i te zagraniczne. Nie zabrakło również głośnych, międzynarodowych tytułów, które powalczą o przyszłoroczne Oskary, czy filmów, które poruszają najważniejsze obecnie tematy światowej debaty publicznej. Festiwal Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni był także niezwykłą okazją do rozmów z filmowcami tak na oficjalnych spotkaniach i konferencjach prasowych, jak i nieoficjalnie przy kawie na słonecznym placu Grunwaldzkim, czy w foyer Teatru Muzycznego w Gdyni, gdzie ACCIONA przy współpracy z Deer Design przygotowała specjalną strefę chill out. Wydarzenie zwieńczyła uroczysta gala wręczenia Złotych i Srebrnych Lwów, a także nagród indywidualnych w Konkursie Głównym, Konkursie Perspektywy i Konkursie Filmów Krótkometrażowych.
ACCIONA to hiszpańska grupa kapitałowa, notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Madrycie. ACCIONA obecna jest w 60 krajach na 5 kontynentach, w tym w Polsce, gdzie jako ACCIONA Nieruchomości od ponad 30 lat realizuje wysokiej jakości inwestycje mieszkaniowe. Zgodnie z mottem business as unusual, ACCIONA zależy na kształtowaniu dobrej przestrzeni do życia. Firma chce aby jej projekty przynosiły wartość dodaną zarówno ich przyszłym mieszkańcom, jak i całej lokalnej społeczności. ACCIONA bardzo szanuje tradycje każdego miejsca, w którym powstają jej inwestycje, dlatego wspiera kulturę, w tym inspirujących ludzi i ciekawe inicjatywy lokalne.
„Kultura to dla nas nieodłączny element każdego miasta, w którym realizujemy nasze inwestycje mieszkaniowe, dlatego cieszymy się, że w tym roku mogliśmy być częścią Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni. Dziękujemy wszystkim twórcom i twórczyniom, uczestnikom i uczestniczkom, a przede wszystkim organizatorom i organizatorkom za to, że jako ACCIONA mogliśmy uczestniczyć w tym wyjątkowym święcie kina. To był tydzień pełen niesamowitych wrażeń i emocji, które pozostaną w nas na długo” – podsumowała Daria Małecka, Dyrektorka Marketingu i PR ACCCIONA Nieruchomości w Polsce.
„Ja również bardzo się cieszę z tej współpracy. Dziękuję za zaangażowanie, i zaaranżowanie pięknej strefy relaksu dla gości Festiwalu w Teatrze Muzycznym przy recepcjach festiwalowych. Wasza pozytywna energia i uśmiech były nam bardzo pomocne i potrzebne. Dziękujemy!” – powiedziała z kolei Emilia Krzystowska, Koordynatorka ds. Marketingu z Biura Organizacji Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni.
Kolejna, tym razem jubileuszowa – 50-ta edycja festiwalu odbędzie się w Gdyni już za rok – bo w końcu „Gdynia kocha kino, a kino kocha Gdynię”.
Więcej informacji na stronie: https://festiwalgdynia.pl/